Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
dc.contributor.authorNavarro i Solà, Blanca
dc.date.accessioned2019-04-30T18:12:15Z
dc.date.available2019-04-30T18:12:15Z
dc.date.created2019
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5790
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractAquest article parteix de la reflexió i l’anàlisi de com portem a terme els racons de llengua de cicle inicial a l’escola Ametllers. El procés de reflexió neix de la inquietud de poder oferir als alumnes un bon acompanyament en el camí que fan en l’aprenentatge de la lectura i l’escriptura, ja que tal i com treballàvem fins al moment la llengua en aquesta etapa (treball més sistemàtic, propostes poc atractives, etc.) molts nens i nenes es frustraven, tendien a perdre l’interès i presentaven moltes dificultats, fet pel qual havien de rebre atenció de la mestra d’educació especial. És per aquest motiu que hem volgut posar la mirada en replantejar els racons, analitzant les propostes d’aprenentatge que els oferíem fins ara, fent-les molt més motivadores, funcionals, seqüenciades per nivell i sobretot competencials.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent17 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/es
dc.subject.otherLlenguatge i llengües -- Ensenyamentes
dc.subject.otherProfessors -- Avaluacióes
dc.titleRepensem els racons: propostes motivadores, inclusives i competencials per a l’aprenentatge de la llenguaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionDirector/a: Llorenç Comajoan
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix