Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
dc.contributor.authorGalceran Vila, Marc
dc.date.accessioned2019-05-02T18:15:56Z
dc.date.available2019-05-02T18:15:56Z
dc.date.created2019
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5794
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractL’article parteix de la necessitat de dissenyar i implementar instruments d’avaluació formativa en les composicions escrites dels alumnes d’un centre de primària. L’escola dona moltes oportunitats als infants per escriure, però és necessari que els docents els ensenyin com fer-ho. Per realitzar-ho, cal intervenir en el procés d’escriptura. L’avaluació formativa és un instrument potent que provoca interacció amb el mestre i entre iguals i que es va interioritzant com a capacitat d’autoregulació. Però els docents bàsicament s’han centrat en la correcció i l’avaluació d’aspectes merament formals i aquest estudi pretén aprofundir en l’avaluació formativa de les propietats textuals discursives (adequació, coherència i cohesió), per tal de donar eines als docents i als alumnes amb l’objectiu de millorar els textos escrits. En concret, s’han creat bases d’orientació per als docents per compartir els criteris d’avaluació i graelles d’autoavaluació per a la revisió del text dels alumnes de les propietats textuals discursives abans esmentades. En aquest article es descriuen els processos que s’han seguit per a la implementació d’aquesta millora i, a l’últim apartat, es plantegen les dificultats i els reptes d’aquesta innovació.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent21 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/es
dc.subject.otherProfessors -- Avaluacióes
dc.subject.otherEscriptura -- Ensenyamentes
dc.titleL’avaluació formativa en l’ensenyament-aprenentatge de l’escriptura a l’educació primàriaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir