Mostra el registre parcial de l'element
Compartim aula: una experiència enriquidora de codocència
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària | |
dc.contributor.author | Basora Camprubí, Sílvia | |
dc.date.accessioned | 2019-05-02T18:28:44Z | |
dc.date.available | 2019-05-02T18:28:44Z | |
dc.date.created | 2019 | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5796 | |
dc.description | Curs 2018-2019 | es |
dc.description.abstract | La codocència és una estratègia de treball que s’emmarca dins les cultures i pràctiques col·laboratives i és un bon recurs organitzatiu i metodològic per atendre les diverses necessitats de tots els alumnes. Existeix cada vegada més una demanda social perquè l’escola sigui inclusiva i per aconseguir-ho no es tracta de buscar solucions per un grup que necessita suports específics, sinó de transformar tota la comunitat educativa perquè esdevingui més inclusiva. És des d’aquesta perspectiva, que l’Escola Sant Ignasi, va canviant l’actuació a l’aula per caminar cap aquesta direcció. El present article detalla les fases de disseny i introducció d’un pla de millora al centre en relació a la codocència a les aules. Seguint l’exemple de Keefe i Moore (2004), en el seu estudi sobre la implementació de la codocència en un institut, en el present treball focalitzem la mirada en la coplanificació, amb la intenció de delimitar els rols de cada mestre tenint en compte totes les possibilitats, i sense deixar de banda que la codocència consensuada i conjunta no és fàcil i cal un coneixement dels seus fonaments teòrics, una bona organització de centre i una coordinació propera entre l’equip docent. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 18 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/ | es |
dc.subject.other | Professors -- Avaluació | es |
dc.subject.other | Educació inclusiva | es |
dc.title | Compartim aula: una experiència enriquidora de codocència | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |