Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
dc.contributor.authorBasora Camprubí, Sílvia
dc.date.accessioned2019-05-02T18:28:44Z
dc.date.available2019-05-02T18:28:44Z
dc.date.created2019
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5796
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractLa codocència és una estratègia de treball que s’emmarca dins les cultures i pràctiques col·laboratives i és un bon recurs organitzatiu i metodològic per atendre les diverses necessitats de tots els alumnes. Existeix cada vegada més una demanda social perquè l’escola sigui inclusiva i per aconseguir-ho no es tracta de buscar solucions per un grup que necessita suports específics, sinó de transformar tota la comunitat educativa perquè esdevingui més inclusiva. És des d’aquesta perspectiva, que l’Escola Sant Ignasi, va canviant l’actuació a l’aula per caminar cap aquesta direcció. El present article detalla les fases de disseny i introducció d’un pla de millora al centre en relació a la codocència a les aules. Seguint l’exemple de Keefe i Moore (2004), en el seu estudi sobre la implementació de la codocència en un institut, en el present treball focalitzem la mirada en la coplanificació, amb la intenció de delimitar els rols de cada mestre tenint en compte totes les possibilitats, i sense deixar de banda que la codocència consensuada i conjunta no és fàcil i cal un coneixement dels seus fonaments teòrics, una bona organització de centre i una coordinació propera entre l’equip docent.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent18 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/es
dc.subject.otherProfessors -- Avaluacióes
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.titleCompartim aula: una experiència enriquidora de codocènciaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix