Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
dc.contributor.authorSalvans Casas, Anna
dc.date.accessioned2019-05-03T12:47:28Z
dc.date.available2019-05-03T12:47:28Z
dc.date.created2019
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5800
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractAquest article té com a objectiu reflectir el procés de millora d’una aula d’infantil com a prova pilot per a veure quin impacte té l’espai envers el comportament, el benestar i els aprenentatges dels infants més petits i, alhora, per adaptar-lo a les noves metodologies de treball que s’estan implementant a l’escola (ambients d’aprenentatge, racons i projectes). L’article s’estructura en les cinc fases de desenvolupament d’un pla de millora dissenyades per Lago, Onrubia i Huguet et al. (2012) i parteix de la necessitat del centre de la millora dels espais per a convertir-los en ambients d’aprenentatge. L’article descriu el procés viscut per un equip de mestres que a partir de la lectura i l’anàlisi de la recerca i la documentació dels experts en la matèria, es replanteja no només els espais escolars, sinó també la mirada vers els infants i les seves necessitatses
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent20 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherEducació infantiles
dc.subject.otherProfessors -- Avaluacióes
dc.titleD’una aula a un espai generador de benestar i aprenentatge. Relat d’un procés de milloraes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint