dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària | |
dc.contributor.author | Salvans Casas, Anna | |
dc.date.accessioned | 2019-05-03T12:47:28Z | |
dc.date.available | 2019-05-03T12:47:28Z | |
dc.date.created | 2019 | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5800 | |
dc.description | Curs 2018-2019 | es |
dc.description.abstract | Aquest article té com a objectiu reflectir el procés de millora d’una aula d’infantil com a prova
pilot per a veure quin impacte té l’espai envers el comportament, el benestar i els
aprenentatges dels infants més petits i, alhora, per adaptar-lo a les noves metodologies de
treball que s’estan implementant a l’escola (ambients d’aprenentatge, racons i projectes).
L’article s’estructura en les cinc fases de desenvolupament d’un pla de millora dissenyades
per Lago, Onrubia i Huguet et al. (2012) i parteix de la necessitat del centre de la millora
dels espais per a convertir-los en ambients d’aprenentatge.
L’article descriu el procés viscut per un equip de mestres que a partir de la lectura i l’anàlisi
de la recerca i la documentació dels experts en la matèria, es replanteja no només els
espais escolars, sinó també la mirada vers els infants i les seves necessitats | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 20 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Educació infantil | es |
dc.subject.other | Professors -- Avaluació | es |
dc.title | D’una aula a un espai generador de benestar i aprenentatge. Relat d’un procés de millora | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |