dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària | |
dc.contributor.author | Balsells Casanovas, Gemma | |
dc.date.accessioned | 2019-05-03T13:37:53Z | |
dc.date.available | 2019-05-03T13:37:53Z | |
dc.date.created | 2019 | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5802 | |
dc.description | Curs 2018-2019 | es |
dc.description.abstract | Aquest article desenvolupa el procés de disseny i aplicació d’un projecte de millora a l’Escola
Garcia Fossas (Igualada). El projecte està centrat en la millora de l’ensenyament i aprenentatge
del càlcul a partir de l’ús de materials manipulatius per dissenyar un Espai d’Aprenentatge
Matemàtic.
Aquest Espai es concep com a centre de recursos que impulsa la formació dels mestres, fet
essencial per a qualsevol procés de planificació. A la vegada, permet consensuar continguts,
materials i propostes per planificar seguint una línia pedagògica d’escola. Es tracta d’un veritable
laboratori matemàtic per estudiar i experimentar els materials manipulatius més adequats per a
l’ensenyament-aprenentatge de la numeració i el càlcul. També permet dissenyar i assajar
propostes d’activitats, vinculant les propostes pròpies de l’Espai amb les activitats matemàtiques
que es duen a terme a les aules.
El contingut de l’article s’estructura oferint una contextualització de l’escola i del projecte de
millora; estudiant la fonamentació teòrica que ha permès dissenyar el pla de millora; i exposant el
procés seguit per dissenyar i implantar la millora. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 23 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Professors -- Avaluació | es |
dc.subject.other | Matemàtica -- Ensenyament | es |
dc.title | Millora de l’ensenyament i aprenentatge del càlcul amb materials manipulatius. Disseny d’un Espai d’Aprenentatge a l’Escola Garcia Fossas (Igualada) | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |