Mostra el registre parcial de l'element
Disseny d’un racó de geometria a Cicle Inicial per millorar l’ensenyamentaprenentatge competencial
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària | |
dc.contributor.author | Folgarolas Cano, Marta | |
dc.date.accessioned | 2019-05-03T13:42:11Z | |
dc.date.available | 2019-05-03T13:42:11Z | |
dc.date.created | 2019 | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5803 | |
dc.description | Curs 2018-2019 | es |
dc.description.abstract | partir de la reflexió crítica i l’observació, les mestres hem vist la necessitat de millorar l’ensenyament- aprenentatge i avaluació de la geometria a l’aula de segon de Primària de l’escola Mossèn Cinto de Folgueroles. En aquest article recollim el desenvolupament del Pla de Millora que es porta a terme per progressar en l’ensenyament- aprenentatge de la geometria , a partir de les cinc Fases del Procés d’innovació i millora de les pràctiques educatives (Lago, J. R., & Onrubia, J., 2011). A cada fase s’han recollit i es recolliran, les evidències necessàries per poder anar avançant en la millora. Amb el qüestionari -passat a tot el claustre- sobre com s’ensenyen les matemàtiques a l’escola, vam poder constatar la necessitat de fer un canvi en l’ensenyament de la geometria. El debat pedagògic amb les mestres de Cicle Inicial, l’observació a l’aula i l’entrevista amb els alumnes són altres evidències que corroboren la necessitat d’aquest canvi en la metodologia del professorat, a més d’una nova organització de l’aula i activitats de geometria renovades per assolir un enfocament més competencial. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 20 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Matemàtica -- Ensenyament | es |
dc.subject.other | Educació primària | es |
dc.subject.other | Geometria -- Ensenyament | es |
dc.subject.other | Professors -- Avaluació | es |
dc.title | Disseny d’un racó de geometria a Cicle Inicial per millorar l’ensenyamentaprenentatge competencial | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |