dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària | |
dc.contributor.author | Folgarolas Cano, Marta | |
dc.date.accessioned | 2019-05-03T13:42:11Z | |
dc.date.available | 2019-05-03T13:42:11Z | |
dc.date.created | 2019 | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5803 | |
dc.description | Curs 2018-2019 | es |
dc.description.abstract | partir de la reflexió crítica i l’observació, les
mestres hem vist la necessitat de millorar
l’ensenyament- aprenentatge i avaluació de la
geometria a l’aula de segon de Primària de l’escola
Mossèn Cinto de Folgueroles.
En aquest article recollim el desenvolupament del
Pla de Millora que es porta a terme per progressar
en l’ensenyament- aprenentatge de la geometria ,
a partir de les cinc Fases del Procés d’innovació i
millora de les pràctiques educatives (Lago, J. R., &
Onrubia, J., 2011).
A cada fase s’han recollit i es recolliran, les
evidències necessàries per poder anar avançant en
la millora. Amb el qüestionari -passat a tot el
claustre- sobre com s’ensenyen les matemàtiques
a l’escola, vam poder constatar la necessitat de fer
un canvi en l’ensenyament de la geometria.
El debat pedagògic amb les mestres de Cicle
Inicial, l’observació a l’aula i l’entrevista amb els
alumnes són altres evidències que corroboren la
necessitat d’aquest canvi en la metodologia del
professorat, a més d’una nova organització de
l’aula i activitats de geometria renovades per
assolir un enfocament més competencial. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 20 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Matemàtica -- Ensenyament | es |
dc.subject.other | Educació primària | es |
dc.subject.other | Geometria -- Ensenyament | es |
dc.subject.other | Professors -- Avaluació | es |
dc.title | Disseny d’un racó de geometria a Cicle Inicial per millorar l’ensenyamentaprenentatge competencial | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |