Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
dc.contributor.authorBallús i Capdevila, Magda
dc.date.accessioned2019-05-06T09:49:37Z
dc.date.available2019-05-06T09:49:37Z
dc.date.created2019
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5806
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractLa introducció d’innovacions educatives pressuposa transformar idees i desenvolupar noves pràctiques, i alhora implica una posterior revisió d’aquestes per emprendre accions de continuïtat i de millora. L’avaluació és un procés de recollida de dades, anàlisi i presa de decisions. Aquest article té com a objectiu realitzar un estudi avaluatiu sobre els ambients d’aprenentatge global que es porten a terme en un centre públic d’educació infantil i primària. És a dir, desenvolupar una investigació-acció mitjançant el mètode d’investigació qualitativa d’estudi de cas, en relació a aquests espais d’aprenentatge i a l’avaluació que s’hi realitza. El procés de diagnosi compta amb la participació dels diferents components de la comunitat educativa: alumnes, docents, i famílies, i amb l’acompanyament de l’Equip d’Assessorament Psicopedagògic comarcal. Les dades aportades sobre l’avaluació indiquen l’existència d’objectius que requereixen planificació diversa. Com a resultat de l’anàlisi de les dades s’exposen unes perspectives de futur en relació a la millora de la metodologia i de l’avaluació, tenint en compte que el procés de millora necessita de la col·laboració i de la implicació dels protagonistes del projecte. Parauleses
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent22 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherEnsenyament -- Innovacionses
dc.subject.otherInvestigació qualitativaes
dc.titleAmbients d’aprenentatge global i avaluació. Estudi de cas.es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint