dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària | |
dc.contributor.author | Ballús i Capdevila, Magda | |
dc.date.accessioned | 2019-05-06T09:49:37Z | |
dc.date.available | 2019-05-06T09:49:37Z | |
dc.date.created | 2019 | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5806 | |
dc.description | Curs 2018-2019 | es |
dc.description.abstract | La introducció d’innovacions educatives pressuposa transformar idees i desenvolupar noves pràctiques, i alhora implica una posterior revisió d’aquestes per emprendre accions de continuïtat i de millora. L’avaluació és un procés de recollida de dades, anàlisi i presa de decisions. Aquest article té com a objectiu realitzar un estudi avaluatiu sobre els ambients d’aprenentatge global que es porten a terme en un centre públic d’educació infantil i primària. És a dir, desenvolupar una investigació-acció mitjançant el mètode d’investigació qualitativa d’estudi de cas, en relació a aquests espais d’aprenentatge i a l’avaluació que s’hi realitza. El procés de diagnosi compta amb la participació dels diferents components de la comunitat educativa: alumnes, docents, i famílies, i amb l’acompanyament de l’Equip d’Assessorament Psicopedagògic comarcal. Les dades aportades sobre l’avaluació indiquen l’existència d’objectius que requereixen planificació diversa. Com a resultat de l’anàlisi de les dades s’exposen unes perspectives de futur en relació a la millora de la metodologia i de l’avaluació, tenint en compte que el procés de millora necessita de la col·laboració i de la implicació dels protagonistes del projecte.
Paraules | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 22 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Ensenyament -- Innovacions | es |
dc.subject.other | Investigació qualitativa | es |
dc.title | Ambients d’aprenentatge global i avaluació. Estudi de cas. | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | es |