Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
dc.contributor.authorMas Armengol, Meritxell
dc.date.accessioned2019-05-06T10:08:16Z
dc.date.available2019-05-06T10:08:16Z
dc.date.created2019
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5807
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractPartint del significat de la lectura a l’educació infantil i el sentit d’una biblioteca dins les aules d’aquests nivells l’article ens mostra el disseny d’una intervenció pedagògica en un centre educatiu i l’inici de la seva implementació. L’objectiu principal és el de demostrar que la biblioteca d’aula és un eina pedagògica substancial tant per l’aspecte potenciador de l’aprenentatge com pel foment del gust per la lectura, entenent aquesta com a una de les principals bases de l’aprenentatge.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent26 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherBiblioteques escolarses
dc.subject.otherEducació infantiles
dc.subject.otherLiteratura infantiles
dc.subject.otherLectura, Gust per laes
dc.titleLes biblioteques d’aula una eina pedagògica a l’educació infantiles
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint