dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària | |
dc.contributor.author | Mas Armengol, Meritxell | |
dc.date.accessioned | 2019-05-06T10:08:16Z | |
dc.date.available | 2019-05-06T10:08:16Z | |
dc.date.created | 2019 | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5807 | |
dc.description | Curs 2018-2019 | es |
dc.description.abstract | Partint del significat de la lectura a l’educació infantil i el sentit d’una biblioteca dins les aules d’aquests nivells l’article ens mostra el disseny d’una intervenció pedagògica en un centre educatiu i l’inici de la seva implementació. L’objectiu principal és el de demostrar que la biblioteca d’aula és un eina pedagògica substancial tant per l’aspecte potenciador de l’aprenentatge com pel foment del gust per la lectura, entenent aquesta com a una de les principals bases de l’aprenentatge. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 26 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Biblioteques escolars | es |
dc.subject.other | Educació infantil | es |
dc.subject.other | Literatura infantil | es |
dc.subject.other | Lectura, Gust per la | es |
dc.title | Les biblioteques d’aula una eina pedagògica a l’educació infantil | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | es |