Mostra el registre parcial de l'element
Using drama to teach a foreign language in primary: case studies in a Catalan and Finnish primary school
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Sellabona Sisquella, Ariadna | |
dc.date.accessioned | 2019-08-01T11:23:03Z | |
dc.date.available | 2019-08-01T11:23:03Z | |
dc.date.created | 2019-05 | |
dc.date.issued | 2019-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5880 | |
dc.description | Curs 2018-2019 | es |
dc.description.abstract | The need for continuous renovation in classrooms gives a step to new teaching methodologies and to the rethinking of the teaching-learning process of a foreign language. This study focuses on learning English as a foreign language at the stage of primary education and on drama as an innovative methodology in the English class. This research has been carried out through two case studies at a Catalan school and at a Finnish school that use drama in their classrooms. Thus, field work is done to design what kind of drama practices can be used by teachers as a model. The results of this study indicate that drama is a useful methodology for language learning and for the acquisition of oral skills and that it is interesting to use it in the learning of foreign languages with children. | es |
dc.description.abstract | La necessitat de les aules de renovar-se contínuament dóna pas a noves metodologies d’ensenyament i al replantejament del procés d’ensenyament-aprenentatge d’una llengua estrangera. Aquest estudi es centra en l’aprenentatge de l’anglès com a llengua estrangera a l’etapa d’educació primària i en el joc dramàtic com a metodologia innovadora a la classe d’anglès. Aquesta investigació s'ha dut a terme mitjançant dos estudis de cas a una escola catalana i a una escola finesa que utilitzen el joc dramàtic a les seves aules. Així doncs, s’ha realitzat un treball de camp per dissenyar quin tipus de pràctiques de joc dramàtic poden utilitzar els i les mestres com a model. Els resultats del present estudi assenyalen que el joc dramàtic és una metodologia útil pel que fa a l'aprenentatge de llengües i a l’adquisició de les habilitats lingüístiques orals i que és interessant utilitzar-lo en l'aprenentatge de llengües estrangeres amb els infants. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 24 p. | es |
dc.language.iso | eng | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Llengua segona -- Adquisició | es |
dc.subject.other | Ensenyament -- Metodologia | es |
dc.subject.other | Jocs educatius | es |
dc.title | Using drama to teach a foreign language in primary: case studies in a Catalan and Finnish primary school | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |