Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorSellabona Sisquella, Ariadna
dc.date.accessioned2019-08-01T11:23:03Z
dc.date.available2019-08-01T11:23:03Z
dc.date.created2019-05
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5880
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractThe need for continuous renovation in classrooms gives a step to new teaching methodologies and to the rethinking of the teaching-learning process of a foreign language. This study focuses on learning English as a foreign language at the stage of primary education and on drama as an innovative methodology in the English class. This research has been carried out through two case studies at a Catalan school and at a Finnish school that use drama in their classrooms. Thus, field work is done to design what kind of drama practices can be used by teachers as a model. The results of this study indicate that drama is a useful methodology for language learning and for the acquisition of oral skills and that it is interesting to use it in the learning of foreign languages with children.es
dc.description.abstractLa necessitat de les aules de renovar-se contínuament dóna pas a noves metodologies d’ensenyament i al replantejament del procés d’ensenyament-aprenentatge d’una llengua estrangera. Aquest estudi es centra en l’aprenentatge de l’anglès com a llengua estrangera a l’etapa d’educació primària i en el joc dramàtic com a metodologia innovadora a la classe d’anglès. Aquesta investigació s'ha dut a terme mitjançant dos estudis de cas a una escola catalana i a una escola finesa que utilitzen el joc dramàtic a les seves aules. Així doncs, s’ha realitzat un treball de camp per dissenyar quin tipus de pràctiques de joc dramàtic poden utilitzar els i les mestres com a model. Els resultats del present estudi assenyalen que el joc dramàtic és una metodologia útil pel que fa a l'aprenentatge de llengües i a l’adquisició de les habilitats lingüístiques orals i que és interessant utilitzar-lo en l'aprenentatge de llengües estrangeres amb els infants.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent24 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherLlengua segona -- Adquisicióes
dc.subject.otherEnsenyament -- Metodologiaes
dc.subject.otherJocs educatiuses
dc.titleUsing drama to teach a foreign language in primary: case studies in a Catalan and Finnish primary schooles
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir