Mostra el registre parcial de l'element
Anàlisi de converses a l’aula de Ciències a Cicle Inicial
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Carrión Pérez, Gerard | |
dc.date.accessioned | 2019-08-02T09:11:43Z | |
dc.date.available | 2019-08-02T09:11:43Z | |
dc.date.created | 2019-05 | |
dc.date.issued | 2019-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5891 | |
dc.description | Curs 2018-2019 | es |
dc.description.abstract | Aquest treball d’investigació pretén trobar resultats a la pregunta “Què és el què es produeix quan realitzem converses a l’aula de ciències?”. Per fer-ho, s’han realitzat observacions i anàlisis de dues sessions realitzades a una l’aula de ciències pel mateix autor a un grup classe de Cicle Inicial. La recerca ha constatat que els infants són capaços de construir entre ells explicacions amb una sèrie d’elements com les entitats i les activitats (accions), sempre que el mestre els guiï a través de preguntes que els porti a raonar. Així doncs, cal plantejar-nos què es fa l’aula de ciències i com es treballa per tal de que els alumnes puguin construir explicacions científiques i debatre les dels altres doncs, només així es podran aproximar als processos que es realitzen a la ciència autèntica. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 102 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Ciència -- Ensenyament primari | es |
dc.subject.other | Educació primària | es |
dc.subject.other | Ensenyament -- Metodologia | es |
dc.title | Anàlisi de converses a l’aula de Ciències a Cicle Inicial | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |