L’Educació Assistida amb Animals com a eina d’inclusió dins l’aula ordinària
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2019-05-17Resum
El present treball tracta sobre l’Educació Assistida amb Animals, un tipus d’intervenció
educativa molt nova que té com objectiu millorar els aspectes curriculars de l’alumnat
amb l’ajuda d’un gos, un tècnic en Intervencions Assistides amb Animals i un
professional de l’educació. Concretament el meu TFG es centra en l’Educació Assistida
amb Animals dins l’aula com una possible eina d’inclusió per a tot l’alumnat. El treball
inclou aspectes com els orígens, les característiques i els beneficis de l’Educació
Assistida amb Animals i s’entrevista a diverses professionals de l’àmbit, algunes d’elles
pioneres en aquesta metodologia com a recurs d’atenció a la diversitat. S’exploren els
aspectes positius i les limitacions d’aquest tipus d’intervenció dins l’aula ordinària amb
tot l’alumnat.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Ensenyament -- Metodologia
Educació primària
Atenció a la diversitat
Pàgines
132 p.
Nota
Curs 2018-2019
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca