L’Educació Assistida amb Animals com a eina d’inclusió dins l’aula ordinària
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2019-05-17Resumen
El present treball tracta sobre l’Educació Assistida amb Animals, un tipus d’intervenció
educativa molt nova que té com objectiu millorar els aspectes curriculars de l’alumnat
amb l’ajuda d’un gos, un tècnic en Intervencions Assistides amb Animals i un
professional de l’educació. Concretament el meu TFG es centra en l’Educació Assistida
amb Animals dins l’aula com una possible eina d’inclusió per a tot l’alumnat. El treball
inclou aspectes com els orígens, les característiques i els beneficis de l’Educació
Assistida amb Animals i s’entrevista a diverses professionals de l’àmbit, algunes d’elles
pioneres en aquesta metodologia com a recurs d’atenció a la diversitat. S’exploren els
aspectes positius i les limitacions d’aquest tipus d’intervenció dins l’aula ordinària amb
tot l’alumnat.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Páginas
132 p.
Nota
Curs 2018-2019
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca