Dues visions sobre la transició de primària a ESO segons els alumnes i exalumnes del Roure Gros
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2019-05-17Resum
Aquest estudi busca descobrir una doble visió de la transició de la primària a la
secundària, tractada des d’un punt de vista emocional. Per una banda, s’analitzen
cinc casos concrets d’alumnes que estan cursant sisè de primària, als quals se’ls
demana quines emocions els desperta la transició a la secundària. I per altra
banda, cinc casos d’exalumnes de la mateixa escola, que ara cursen tercer d’ESO,
als quals se’ls demana, des d’un punt de vista emocional, com han viscut la seva
transició a la secundària. La peculiaritat d’aquest estudi és que tots els alumnes
que en formen part han començat les seves relacions educatives a la mateixa
escola, destacada per un projecte singular. Per tant, l’estudi busca conèixer
l’adaptació dels estudiants participants a l’educació més rutinària i sistemàtica
que es pot dur a terme a qualsevol institut de Catalunya.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Pàgines
93 p.
Nota
Curs 2018-2019
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca