Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorGalán Marín, Paula
dc.date.accessioned2019-08-27T07:16:09Z
dc.date.available2019-08-27T07:16:09Z
dc.date.created2019-05-17
dc.date.issued2019-05-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5916
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractVivim en una societat plural on hem de conviure amb altres persones. Els valors ens ajuden a conviure en el respecte cap als altres. Aquesta investigació pretén conèixer com es poden començar a treballar a l’escola bressol Tabalet aquestes actituds, que facilitaran les relacions entre infants, adults i pares. En conseqüència també, conèixer quin és el rol de la mestra i dels pares a l’hora de transmetre valors als més petits. Per realitzar l’estudi de cas, s’han realitzat entrevistes a les professionals del centre i observacions dins dels espais.es
dc.description.abstractWe live in a plural society where we have to live with other people. Values help us to live in respect towards others. This research tries to know how they can begin to work in the nursery school Tabalet these attitudes, which will facilitate the relationships between children, adults and parents. Consequently also, know the role of the teacher and parents when transmitting values to the youngest. To carry out the case study, interviews were conducted with the professionals of the center and observations within the spaces.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent42 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherValors (Filosofia) -- Ensenyamentes
dc.subject.otherEnsenyament -- Metodologiaes
dc.titleUn estudi de cas a l’escola bressol Tabalet sobre l’aprenentatge dels valorses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint