El coneixement de les mestres d'Educació Infantil i Primària sobre les estratègies de càlcul mental i el seu ensenyament
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2019-09Resumen
Aquest treball d’investigació pretén conèixer els coneixements que tenen les mestres d’Educació Infantil i Primària en relació amb les estratègies de càlcul mental. Concretament, s’analitzaran els sabers en un procés d’assessorament matemàtic. A partir de les paraules de Parrish, Bruner... s’analitzaran els coneixements dels docents, el procés d’ensenyament/aprenentatge en les aules i els continguts que han d’aprendre els infants des del punt de vista dels docents. Per realitzar la part pràctica d’aquesta recerca s’han recollit dades qualitatives mitjançant diversos instruments de recollida de dades com els qüestionaris o les entrevistes individuals. Els participants d’aquesta investigació han estat quatre mestres de les etapes d’Infantil i Primària d’una escola d’Osona. L’anàlisi de les dades obtingudes demostra que els coneixements matemàtics han variat i la seva pràctica a les aules també.
Tipo de documento
Trabajo fin de máster
Versión del documento
Director/a: Sellas Ayats, Isabel
Lengua
Catalán
Palabras clave
Càlcul mental -- Ensenyament
Educació primària
Educació infantil
Páginas
89 p.
Nota
Curs 2018-2019
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Tots els drets reservats