Organització d’apadrinaments comunicatius en anglès entre Ed. Infantil i Cicle Mitjà per fomentar la comunicació oral entre iguals
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2019Resumen
Porto 15 anys buscant maneres de millorar les meves pràctiques a l’aula, tenint llargs debats amb
els companys/es especialistes del centre, fent proves i més proves, dissenyant materials i
activitats noves cada curs… Fa cinc anys ens vam adonar que si realment volíem canviar el centre
i que els canvis es consolidessin no podíem buscar solucions individualment. I tampoc servia
canviar la manera de treballar a un o dos cursos. Havíem d’anar a l’arrel del problema, als
fonaments de l’ensenyament-aprenentatge (EA) de la llengua anglesa al centre. I aixì ho vam fer,
junts, com un equip. Gràcies a això ara comencem a veure els fruits de la nostra aposta per
l’establiment de la comunicació oral com eix principal de l’ensenyament-aprenentatge de l’anglès
al nostre centre. En aquest article presento un projecte que no deixa de ser un pas més en el
mateix camí. Però amb la diferència que ara no només ens proposem implicar al professorat
especialista sinó que volem implicar a un gran grup impulsor que farà l’experiència molt més rica i
completa. Junts organitzarem apadrinaments comunicatius seguint una metodologia cooperativa
(tutoria entre iguals), tenint en compte i fomentant el vincle emocional que el treball en parelles de
padrins i fillols comporta i respectant els pilars de l’E.A de les segones llengües.
Tipo de documento
Trabajo fin de máster
Lengua
Catalán
Palabras clave
Emocions
Anglès -- Ensenyament
Interacció educativa
Páginas
21 p.
Nota
Curs 2018-2019
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca