dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària | |
dc.contributor.author | Gastón Puyó, Belén | |
dc.date.accessioned | 2019-11-18T18:45:28Z | |
dc.date.available | 2019-11-18T18:45:28Z | |
dc.date.created | 2019 | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5994 | |
dc.description | Curs 2018-2019 | es |
dc.description.abstract | Aquest article descriu la seqüència i posada en pràctica del disseny d’un Pla de millora a Les Escoles de Gurb. Després d’analitzar les necessitats del centre i de recollir evidències que fonamentin la innovació, es valoren les matemàtiques com l’àrea que centrarà el nostre treball. A partir d’aquí s’inicia un procés que es concreta en les pràctiques i l’elaboració del TFM (Treball de Final de Màster).
El desenvolupament d’aquest procés de millora s’ha basat en les cinc fases que Lago, Onrubia & Huguet (2012) descriuen. Durant aquest curs s’ha pogut implementar les dues primeres fases i s’ha iniciat la tercera amb l’objectiu de continuar amb el projecte el curs vinent. Aquesta petita innovació pretén ser la primera d’una sèrie d’actuacions que ens ajudaran a canviar la cultura de centre introduint millores a la pràctica de l’aula. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 23 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Matemàtica -- Ensenyament | es |
dc.title | Matemàtiques i art: un aprenentatge creatiu | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |