Mostra el registre parcial de l'element
Disseny i implementació d'una intervenció per millorar la inclusió en una escola rural : creació d'un espai musical al pati del centre
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Purtí Sallés, Aida | |
dc.date.accessioned | 2019-12-02T16:52:09Z | |
dc.date.available | 2019-12-02T16:52:09Z | |
dc.date.created | 2019-05-17 | |
dc.date.issued | 2019-05-17 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/6055 | |
dc.description | Curs 2018-2019 | es |
dc.description.abstract | El treball que es presenta a continuació mostra el procés de disseny, elaboració i implementació d’un espai musical al pati de l’escola rural de l’Estany (Moianès). El transcurs d’aquest, s’ha organitzat partint de cinc objectius principals per tal de dur a terme un espai dissenyat inclusivament. Durant tot el procés, s’ha realitzat un treball compartit amb la comunitat educativa per tal de promoure la participació i la implicació de tothom, a la fi d’obtenir el resultat final de l’espai partint de les necessitats i interessos reals. Tot el procés ha estat recollit mitjançant un anàlisi documental, l’observació directa, les enquestes i la dinàmica de recollida de les veus de tothom. Com avenç de les conclusions, la comunitat educativa ha valorat positivament els resultats finals i han proposat alguns aspectes a millorar i/o a canviar. | es |
dc.description.abstract | The following project explains the design, development and implementation for a musical space located in the playground of the Rural School of l’Estany (Moianès). During the process, five main goals have been keeping in account to have an inclusive space design. During the whole process, this project has been done involving all the educational community to achieve the participation and implication, in order to have the best space having in mind the real needs and interests. The whole process has been collected through a documentary analysis, direct observation, surveys and dynamics on gathering the opinion of everybody. As a preview of the conclusions, the educational community has positively evaluated the final results and proposed some ideas to improve and / or change. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 101 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Educació inclusiva | es |
dc.subject.other | Ensenyament -- Innovacions | es |
dc.subject.other | Escoles rurals | es |
dc.subject.other | Música | es |
dc.title | Disseny i implementació d'una intervenció per millorar la inclusió en una escola rural : creació d'un espai musical al pati del centre | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | es |