Identificació d'algunes pràctiques musicals que poden fomentar la cohesió de grup classe d'una aula de P5
Author
Other authors
Publication date
2019-05-17Abstract
La música està present en l’educació i en la vida quotidiana dels infants. És important que els infants tinguin l’ oportunitat d’establir un contacte més directe i proper amb la música, ja que pot millorar les seves capacitats de relació i comunicació i també contribuir en el seu desenvolupament. Aquesta recerca pretén identificar, a partir de la teoria i la pràctica, algunes pràctiques musicals que podrien fomentar la cohesió d’un grup classe d’una aula de P5. Per tal propòsit, la part pràctica d’aquest treball s’ha centrat en la realització de quatre entrevistes i quatre observacions per analitzar i observar quines estratègies musicals possibiliten una millora en les relacions i així, extreure’n resultats.
Music is present in education and daily life of children. It is important that children have the opportunity to establish a more direct contact and close to the music, as you can improve your relationship, communication skills and contribute to the development. This research seeks to identify, based on theory and practice, some musical practices that could encourage the cohesion of a class group in a classroom of P5. For this purpose, the practical part of this work has focused on the realization of four interviews and four observations to analysis and observe which musical strategies make possible and improvement in relationships and therefore extract results.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Música -- Educació primària
Educació inclusiva
Pages
74 p.
Note
Curs 2018-2019
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats