Anàlisi de l'aprenentatge de l'escriptura a l'aula de P-5 d'una escola que treballa per projectes
Author
Other authors
Publication date
2019-05-17Abstract
L’objectiu principal d’aquest treball és analitzar i observar els ensenyaments i
els aprenentatges de l’escriptura en una escola que treballa per projectes, en
concret els materials i recursos que utilitza l’escola tot relacionant-ho amb el
projecte. També es pretén conèixer els processos i estratègies que l’escola
utilitza per a l’adquisició de la lectoescriptura.
En aquest treball s’ha pogut constatar que els infants aprenen la llengua escrita
gràcies a totes les activitats que fomenta treballar per projectes. També s’ha
analitzat els escrits dels infants per comprovar en quina etapa es troba cada
infant i avaluar el seu aprenentatge.
The main aim of this research it is to observe and analyze all the processes
about linguistic skills through project based on learning. In addition, this
research is related with the main project of the school and all the materials
which they use to develop the linguistic skills. Furthermore, the project aims at
understanding the process and strategies which are used in the school context
to reach the linguistic skill.
The results of this investigation, shows how each child learn all the written
language by means of working with projects. Besides, it is analyzed all the
writings of each child created to discover the stage which they are in order to
evaluate their knowledge.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Escriptura -- Ensenyament -- Educació Infantil
Pages
74 p.
Note
Curs 2018-2019
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats