Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorSoler Arimany, Júlia
dc.date.accessioned2019-12-02T17:49:24Z
dc.date.available2019-12-02T17:49:24Z
dc.date.created2018-05
dc.date.issued2018-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6061
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractEn el present treball es pretén saber quins són els criteris per a seleccionar obres interessants a nivell literari, relacionades amb el dol i/o la mort, que ajudin a créixer en tots els sentits. També, es pretén ajudar als mestres a tenir més eines per triar les obres literàries que ofereixen als infants, concretament els de segon cicle d’Educació Infantil. Per aquest motiu, en la primera part del treball es recullen els criteris bàsics per seleccionar una bona obra, les característiques principals del dol i les fases que pot passar una persona que està en aquest procés, i la relació entre el dol i la literatura infantil. En la segona part, s’analitzen obres literàries, prèviament seleccionades, relacionades amb el dol, i també l’entrevista amb mestres d’Educació Infantil, per així poder elaborar una guia per ajudar als mestres en la tria d’obres literàries.es
dc.description.abstractThis paper attempts to discover the criteria used to select literary works related to death and the mourning period that can help children grow in every sense. It also attempts to provide the teachers with more tools to choose the literary works they present to their students, specifically those in the second cycle of Infant Education. For this reason, the first part of the paper presents the basic criteria to select a good literary work; the principal characteristics of the mourning period and its different phases; and the connection between mourning and children's literature. The second part, analyses literary works related to the mourning period, previously selected, and also the interviews to Infant Education teachers, in order to create a guideline in order to help teachers select the proper literary works.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent87 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherDol en els infants -- Educació Infantiles
dc.subject.otherLiteratura infantiles
dc.titleEl dol a la literatura infantil: criteris per a la selecció de bones obres relacionades amb el doles
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Fitxers en aquest element

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix