Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorBarnils i Crusats, Maria
dc.date.accessioned2019-12-03T15:36:47Z
dc.date.available2019-12-03T15:36:47Z
dc.date.created2019-05-17
dc.date.issued2019-05-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6071
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractL’educació inclusiva és un dels reptes de futur del sistema educatiu català vigent. El Decret 150/2017 sobre l'atenció educativa a l'alumnat en el marc d'un sistema educatiu inclusiu és una gran evidència de la direcció i /o visió de l’educació. Però, els centres educatius poden regir-se i donar resposta als criteris que la legalitat determina? La investigació portada a terme tracta sobre l’oferta educativa de 5 centres de la comarca d’Osona que tenen per als infants amb necessitats específiques de suport educatiu. Les respostes obtingudes a les enquestes i la fomentació teòrica dels documents legals han permès elaborar una anàlisi ric en aspectes qualitatius i quantitatius que han portat a concloure que la realitat de les escoles s’allunya d’allò que els documents decreten però que totes elles treballen per garantir una atenció integral a tots els alumnes.es
dc.description.abstractInclusive education is one of the future challenges of the current Catalan education system. Decree 150/2017 on educational attention to pupils in the framework of an inclusive education system is a great evidence of the direction and vision of education. But can educational centers be governed by and respond to the criteria determined by law? The research carried out deals with the educational offer of 5 schools in the county of Osona that have its for children with specific educational support needs. The answers obtained to the questions and the theoretical promotion of the legal documents have allowed us to elaborate an analysis of the quality and quantity aspects that have led to the conclusion that the reality of the schools moves away of that the documents decree but, all of them work to guarantee an integral education attention to all the students.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent138 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.subject.otherEscoles -- Catalunya -- Osonaes
dc.titleAnàlisi de l'oferta educativa per infants amb necessitats específiques de suport educatiues
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Ficheros en el ítem

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir