Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
dc.contributor.authorLópez Pérez, Laura
dc.date.accessioned2019-12-09T17:21:21Z
dc.date.available2019-12-09T17:21:21Z
dc.date.created2019
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6092
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractLes experiències que viuen els infants dia a dia a les aules d’educació infantil són sovint efímeres i invisibles si no hi ha algú que les reculli i les faci evidents. Cal que les famílies, els propis infants i altres adults tinguin accés a aquesta valuosa informació, per tal de poder rememorar, comunicar i reflexionar entorn les vivències i aprenentatges esdevinguts. Aquest article recull el procés i també les reflexions i conclusions sorgides durant el desenvolupament del projecte de millora en el cicle d’educació infantil que, mitjançant l’anàlisi de la pràctica documentativa actual i tenint en compte diferents referents teòrics, pretén consensuar la millor manera de reflectir, mitjançant la documentació pedagògica, una imatge d’infant capaç i protagonista dels seus aprenentatges així com també la vida a les aules de la nostra escola. Això serà possible mitjançant una documentació pedagògica que convidi a la comunicació i la reflexió d’infants, famílies i personal docent.es
dc.description.abstractThe experiences that children live every day in the classroom in pre-school stages are ephemera and invisible if no one gathers them and makes them evident. It is necessary that families, other adults and childhood themselves should have access to this valuable information in order to remember, communicate and reflect around the experiences and learning acquired. This article includes the process, and also reflections and conclusions emerged during the development of the improvement project in pre-school cycle, through the analysis of the current documentation practice to reflect, through the documentation, the image of the capable and main character child of his/her learning as well as the classroom life in our school. This will be possible thanks to a pedagogical documentation which invites to communication and childhood reflection, families and teaching staff.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent21 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherEducació infantiles
dc.subject.otherInformes escolarses
dc.subject.otherEnsenyament -- Innovacionses
dc.titleCom documentar la vida a l'aula a l'educació infantil. Comunicar i reflexionar. Un projecte comú.es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix