Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
dc.contributor.authorMorera Musull, Mercè
dc.date.accessioned2019-12-09T17:41:44Z
dc.date.available2019-12-09T17:41:44Z
dc.date.created2019
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6095
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractEn el present article volem explicar i analitzar un procés de millora i innovació educativa a l’etapa de primària, concretament al cicle mitjà. L’objectiu principal és millorar la convivència al centre a partir d’un treball d’autoconeixement i autoestima dels alumnes. La proposta es centra en introduir tutories individualitzades amb els alumnes per tal de fer un seguiment en els aprenentatges i també personal, amb l’objectiu de contribuir al desenvolupament integral de l’alumne: habilitats socials, participació, gestió de conflictes, etc. Per desenvolupar aquest procés de millora s’han seguit les 5 fases que especifiquen Lago, Onrubia i Huguet (2012). S’han recollit diverses evidències al llarg del curs 2018-19 que demostren la posada en pràctica d’un disseny inicial del Pla de Millora i que han permès avançar en el canvi. Resta pendent avaluar l’impacte d’aquest projecte vers els alumnes en relació als hàbits i actituds, així com el procés de canvi respecte l’autoestima i autoconcepte dels alumnes al llarg de tot el procés de millora.es
dc.description.abstractIn this article we want to explain and analyze a process of educational improvement and innovation at the elementary stage, specifically in the middle cycle. The main objective is to improve the relationships in the school through self-knowledge and self-esteem. This is a starting of a proposal that is focuses on the introduction of a one-on-one tutoring programme with the pupils in order to monitor individuals and their learning process with the aim of contributing to the integral development of students: social skills, participation, conflict management ... To develop this improvement process, the 5 stages that Lago, Onrubia and Huguet (2012) have been followed. Several evidences have been collected throughout the academic year 2018-19 that show the implementation of an initial design of the “Pla de Millora” and that have allowed the scheme to progress. The impact of this project on students in relation to habits and attitudes remains to be evaluated, as well as the change process regarding self-esteem and self-concept of students throughout the entire process.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent24 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherEnsenyament -- Innovacionses
dc.subject.otherEducació primàriaes
dc.subject.otherTutors i tutoria (Educació)es
dc.titleLes tutories individualitzades a cicle mitjà per millorar la convivènciaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint