Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
dc.contributor.authorForga Martel, Maria
dc.date.accessioned2020-09-30T18:41:56Z
dc.date.available2020-09-30T18:41:56Z
dc.date.created2020
dc.date.issued2020
dc.identifier.isbn9788409179442
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6279
dc.description.abstractMaria Forga Martel (Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya) ofereix una detallada proposta per a la inclusió de la perspectiva de gènere en els estudis de comunicació, una disciplina que tradicionalment agrupa a tres subdisciplines: el periodisme, la comunicació audiovisual i la publicitat i les relacions públiques. Les tres, si bé tenen molts punts coincidents, també tenen objectius ben diferents i Forga Martel realitza un exercici de posada en comú dels reptes de les tres subdisciplines sense deixar de presentar propostes específiques per a cadascuna d’elles.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent50 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherXarxa Vives d'Universitatses
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.caes
dc.subject.otherComunicacióes
dc.subject.otherIgualtat entre els sexeses
dc.subject.otherUniversitats -- Personales
dc.titleComunicació: guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènerees
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportes
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.ca
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix