Campanya de comunicació de Gin Nut
Altres autors/es
Data de publicació
2020-05Resum
La campanya que realitzarem es basarà en els pilars bàsics de comunicació de
la marca; missió, visió i valors. En aquest cas, farem servir Nut com a
referència perquè és una empresa jove en el mercat i fins ara no ha fet cap
campanya de comunicació, ni té un concepte clar per fonamentar la seva
imatge i en conseqüència, focalitzar l’activitat empresarial amb èxit.
Fins ara, el que comuniquen amb la web a partir de les imatges és un
posicionament premium, que cuida els detalls i ofereix diferents sabors creats
per persones reconegudes en el sector de la gastronomia.
Per tant, és una clara oportunitat per poder aportar tots els coneixements
adquirits en el grau de Publicitat i Relacions Públiques i començar la
comunicació des de 0, ja que no hem disposat de la informació en qüestió de
part de la marca.
Ens basarem en el que inspira la web, en els seus productes i en el sector de la
ginebra, per crear els pilars bàsics de Nut, dins l’estratègia. També, a partir de
la importància que li donen al valor de la proximitat, les característiques del
producte, els pocs establiments (botigues especialitzades) on es ven i les
col·laboracions; és coherent que la campanya inicial sigui a nivell autonòmic.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Construcció de marca (Màrqueting)
Publicitat -- Begudes alcohòliques
Pàgines
308 p.
Nota
Curs 2019-2020
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Tots els drets reservats