Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorBaulenas i Iborra, Gemma
dc.date.accessioned2020-12-21T18:20:18Z
dc.date.available2020-12-21T18:20:18Z
dc.date.created2020-05-15
dc.date.issued2020-05-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6384
dc.descriptionCurs 2019-2020es
dc.description.abstractEl següent treball exposa l’anàlisi de tres contes inclusius i la importància que el professorat proporciona a aquesta tipologia de lectures. Primerament, en l’anàlisi de contes s’han elaborat unes fitxes d’anàlisi, dividides en les il·lustracions, l’estructura i el vocabulari, per tal d’observar quines són les característiques més comunes que tenen els tres contes. Tanmateix, s’ha passat un qüestionari a deu mestres. Aquest ha proporcionat informació sobre què en pensen, si els utilitzen i el seu grau de satisfacció. Finalment, en els resultats s’han pogut establir un seguit de possibles criteris sobre les característiques que segueixen els contes inclusius.es
dc.description.abstractThe following work exposes the analysis of three inclusive tales and the importance that teachers provide at this typology of readings. First, an analysis gird has been created to analyze illustrations, structure of the tales and vocabulary, in order to observe which the common characteristics of the three tales are. Furthermore a questionnaire has been elaborated for ten primary teachers. This has provided us information on what they think, if they use them in class and their rank of indulgence. Finally, results have shown a series of possible common criteria and characteristics of inclusive tales.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent92 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.subject.otherConteses
dc.titleAnàlisi de tres contes inclusiuses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint