Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorBallester i Amador, Casandra
dc.date.accessioned2021-01-07T17:22:05Z
dc.date.available2021-01-07T17:22:05Z
dc.date.created2020-05
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6394
dc.descriptionCurs 2019-2020es
dc.description.abstractAquest treball intenta mostrar que la comunitat gitana forma part de la nostra societat com una de les principals minories ètniques i poble. A més, aquesta investigació està estretament relacionada amb la cultura gitana i l’educació. Per tal de dur a terme aquesta investigació, s’ha fet una recerca teòrica sobre diversos punts rellevants respecte a l’educació i la cultura gitana en concret i, d’afegit, s’ha portat a terme una investigació a una escola de Barcelona dins d’un barri amb alt percentatge d’alumnat d’ètnia gitana. S’han fet sis entrevistes a professionals de l’escola i famílies. En aquesta investigació, s’ha procurat observar de manera més detallada la relació entre l’escola i les famílies d’ètnia gitana i la situació educativa dels infants gitanos. Aquesta recerca conclou indicant que encara és necessari millorar les pràctiques educatives per a la inclusió de la comunitat gitana.es
dc.description.abstractThis work tries to show that the Roma community is part of our society as one of the main ethnic minorities and people. In addition, this research is closely related to Roma culture and education. In order to carry out this research, theoretical research has been carried out on various relevant points with regard to education and Roma culture in particular and, in addition, this research has been carried out at a school in Barcelona within a neighborhood with a high percentage of Roma students. In this research, we have tried to observe in more detail the relationship between the school and the Roma families and the educational situation of the Roma children. Six interviews were conducted with school professionals and families. In this research, we have tried to observe in more detail the relationship between the school and the Roma families and the educational situation of the Roma children. This research concludes by indicating that it is still necessary to improve educational practices for the inclusion of the Roma community.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent45 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.subject.otherInfants gitanos -- Educacióes
dc.subject.otherIgualtat d'oportunitats educativeses
dc.titleLa comunitat gitana i l'educacióes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint