dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Ballester i Amador, Casandra | |
dc.date.accessioned | 2021-01-07T17:22:05Z | |
dc.date.available | 2021-01-07T17:22:05Z | |
dc.date.created | 2020-05 | |
dc.date.issued | 2020-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/6394 | |
dc.description | Curs 2019-2020 | es |
dc.description.abstract | Aquest treball intenta mostrar que la comunitat gitana forma part de la nostra societat
com una de les principals minories ètniques i poble. A més, aquesta investigació està
estretament relacionada amb la cultura gitana i l’educació. Per tal de dur a terme aquesta
investigació, s’ha fet una recerca teòrica sobre diversos punts rellevants respecte a
l’educació i la cultura gitana en concret i, d’afegit, s’ha portat a terme una investigació a
una escola de Barcelona dins d’un barri amb alt percentatge d’alumnat d’ètnia gitana.
S’han fet sis entrevistes a professionals de l’escola i famílies. En aquesta investigació,
s’ha procurat observar de manera més detallada la relació entre l’escola i les famílies
d’ètnia gitana i la situació educativa dels infants gitanos. Aquesta recerca conclou
indicant que encara és necessari millorar les pràctiques educatives per a la inclusió de
la comunitat gitana. | es |
dc.description.abstract | This work tries to show that the Roma community is part of our society as one of the
main ethnic minorities and people. In addition, this research is closely related to Roma
culture and education. In order to carry out this research, theoretical research has been
carried out on various relevant points with regard to education and Roma culture in
particular and, in addition, this research has been carried out at a school in Barcelona
within a neighborhood with a high percentage of Roma students. In this research, we
have tried to observe in more detail the relationship between the school and the Roma
families and the educational situation of the Roma children. Six interviews were
conducted with school professionals and families. In this research, we have tried to
observe in more detail the relationship between the school and the Roma families and
the educational situation of the Roma children. This research concludes by indicating
that it is still necessary to improve educational practices for the inclusion of the Roma
community. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 45 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Educació inclusiva | es |
dc.subject.other | Infants gitanos -- Educació | es |
dc.subject.other | Igualtat d'oportunitats educatives | es |
dc.title | La comunitat gitana i l'educació | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |