Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorForcada Torras, Cristina
dc.date.accessioned2021-01-07T17:51:57Z
dc.date.available2021-01-07T17:51:57Z
dc.date.created2020-05
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6396
dc.descriptionCurs 2019-2020es
dc.description.abstractEn la societat actual els contes són molt importants per als infants, però ens adonem de la importància que realment té saber escollir un conte en funció de la seva edat? Aquest Treball de Final de Grau planteja descobrir quins beneficis aporten els contes tradicionals als infants, tenint per objectiu principal saber si es pot afirmar que hi ha unes característiques comunes en els contes tradicionals que poden fer que uns siguin més adequats que uns altres per l’etapa d’educació infantil. Per fer-ho s’ha investigat què en diuen els diferents autors del tema, s’han fet unes entrevistes als mestres d’educació infantil de l’escola Les Pinediques de Taradell i s’ha fet un estudi de cas realitzat amb infants d’educació infantil de la mateixa escola. Per dur-lo a terme s’han realitzat preguntes relacionades amb aspectes més generals i més concrets dels contes o faules que se’ls ha explicat i finalment s’han comparat els resultats obtinguts de les entrevistes dels mestres i les respostes dels infants amb les aportacions fetes pels autors. Finalment després de realitzar l’estudi s’ha arribat a la conclusió que hi ha unes característiques concretes que fan que uns contes tradicionals siguin més adequats que uns altres a educació infantil.es
dc.description.abstractIn today's society, stories are very important for children, but do we realize the importance of knowing how to choose a story based on their age? This Final Degree Project aims to discover the benefits that traditional stories bring to children, with the main objective of knowing if it can be stated that there are common features in traditional stories that make some of them more suitable compared to others for the early childhood education stage. To do so, research on the opinion of different experts on the subject has been performed interviews have been carried out to teachers of early childhood education at the Les Pinediques school in Taradell and a case study has been conducted with children at the stage of infant education at the school previously mentioned. To do this, questions related to more general and specific aspects of the stories or fables that were told to them were asked and the results obtained from the teachers' interviews and the children's answers were compared with the contributions made by the expert authors. After conducting the study, it was concluded that there are specific characteristics that make some traditional stories more appropriate than others in early childhood education.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent84 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherInfants -- Llibres i lecturaes
dc.subject.otherContes popularses
dc.subject.otherEducació infantiles
dc.titleLes característiques dels contes tradicionals per als infants de 3 a 5 anys: estudi de cas a l'escola Les Pinediques de Taradelles
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint