Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorBelmonte Sánchez, Lorena
dc.date.accessioned2021-01-08T10:43:17Z
dc.date.available2021-01-08T10:43:17Z
dc.date.created2020-05
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6397
dc.descriptionCurs 2019-2020es
dc.description.abstractPrincipalment, l’objectiu i propòsit d’aquest treball és analitzar com els docents treballen les emocions en quatre aules hospitalàries de Catalunya. Cal destacar que les aules hospitalàries són entorns educatius dintre de centres sanitaris que faciliten la continuïtat educativa dels alumnes, per tant, afavoreixen el desenvolupament integral de l’infant: físic, emocional i cognitiu. Per tal de realitzar l’anàlisi, hi ha present un marc teòric on hi ha les aportacions i evidències de diversos autors de referència on s’identifica la importància de l’educació emocional dins del sistema educatiu. Consegüentment, hi ha una segona part on es realitza un estudi qualitatiu a partir de diverses entrevistes realitzades a docents. En aquest apartat, les dades obtingudes de diversos professionals de l’àmbit educatiu, s’analitzen a partir de: categories, percentatges i freqüències. Finalment, a partir de la interpretació dels resultats obtinguts es realitza una proposta de millora.es
dc.description.abstractThe objective and purpose of this study is to analyze how teachers of four hospital classrooms of the province of Barcelona work the emotions with the students. It’s important to note that hospital classrooms are an educational environment within Health Centers. Those hospital classrooms are made to facilitate the educational continuity of the students, so those classrooms ease the complete development of the student; physical, emotional and cognitive. To carry out this analysis, there is a first part that shows the evidence and contributions of different known authors, where the importance of educational emotion within the educational system is identified. There is a second part where the study takes place. It is a qualitative study from different interviews to teachers of hospital classrooms. The data obtained from those interviews are analysed through categories, percentages and frequencies. Finally, with a representation of the results, an improvement proposal is shown.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent76 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherEducació emocional -- Educació infantiles
dc.subject.otherAules hospitalàrieses
dc.titleL'educació emocional a les aules hospitalàrieses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir