Característiques de l'espai, el material i el rol de l'adult per garantir el benestar dels infants d'educació infantil (1-3) de l'escola Waldorf La Font de Vic
Author
Other authors
Publication date
2020-05-15Abstract
Aquesta recerca analitza i descriu el rol de l’adult, l’espai i els elements que formen part d’aquest, per tal d’afavorir el benestar de l’infant. Així doncs, el treball es basa en una recerca teòrica sobre les característiques dels aspectes que promouen el benestar dels nens i les nenes i, mitjançant diferents tècniques de recollida de dades s’analitza l’aula de Brolls de l’Escola Waldorf La Font de Vic, destinada a infants d’1 a 3 anys, un centre que es basa en el benestar de l’infant com a factor principal per promoure el desenvolupament òptim.
This research analyses and describes the role of the adult, the space and the elements that are part of it, to benefit the well-being of the child. Thus, the work is based on a theoretical research about the characteristics of the aspects that promote the well-being of children and by means of different data collection techniques, the Brolls classroom of the Waldorf School La Font de Vic, for children from one to three years old, is analysed. This school is based on the well-being of the child as the main factor to promote optimal development.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Infants -- Actituds
Infants i adults
Classe (Ensenyament) -- Conducció
Pages
102 p.
Note
Curs 2019-2020
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats