Mostra el registre parcial de l'element
The use of L1 in teaching in EFL preschool classes: a case study
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Viñas Arumí, Alba | |
dc.date.accessioned | 2021-01-08T11:51:28Z | |
dc.date.available | 2021-01-08T11:51:28Z | |
dc.date.created | 2020-05 | |
dc.date.issued | 2020-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/6401 | |
dc.description | Curs 2019-2020 | es |
dc.description.abstract | There exists a big debate over the use of the students’ first language (L1) to teach English. The purpose of this project is to analyse the functions of L1 use in teaching in English as a Foreign Language (EFL) preschool classes, and to discover the teachers’ beliefs towards this topic. The study involves data collected from observations of English preschool classes, using an observation grid, and from an interview to the English teacher of the same school. The results show that the teacher uses the L1 mostly to discipline and control, and that she defends maximizing the foreign language (FL) and using the L1 when necessary. | es |
dc.description.abstract | Hi ha un gran debat al voltant de l’ús de la llengua materna dels alumnes per ensenyar anglès. El propòsit d’aquest estudi és analitzar les funcions de la primera llengua en l’ensenyament de l’anglès com a llengua estrangera a classes de parvulari, i descobrir les opinions que tenen els mestres respecte a aquest tema. L’estudi inclou dades recollides a partir d’observacions a classes d’anglès de parvulari, utilitzant una graella d’observació, i a partir d’una entrevista feta a la mestra d’anglès de la mateixa escola. Els resultats mostren que la mestra utilitza la llengua materna majoritàriament per disciplina i control, i que defensa maximitzar la llengua estrangera i utilitzar la llengua materna quan sigui necessari. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 123 p. | es |
dc.language.iso | eng | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Llengua segona -- Adquisició | es |
dc.subject.other | Anglès -- Educació infantil | es |
dc.subject.other | Pràctiques pedagògiques | es |
dc.title | The use of L1 in teaching in EFL preschool classes: a case study | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |