Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorViñas Arumí, Alba
dc.date.accessioned2021-01-08T11:51:28Z
dc.date.available2021-01-08T11:51:28Z
dc.date.created2020-05
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6401
dc.descriptionCurs 2019-2020es
dc.description.abstractThere exists a big debate over the use of the students’ first language (L1) to teach English. The purpose of this project is to analyse the functions of L1 use in teaching in English as a Foreign Language (EFL) preschool classes, and to discover the teachers’ beliefs towards this topic. The study involves data collected from observations of English preschool classes, using an observation grid, and from an interview to the English teacher of the same school. The results show that the teacher uses the L1 mostly to discipline and control, and that she defends maximizing the foreign language (FL) and using the L1 when necessary.es
dc.description.abstractHi ha un gran debat al voltant de l’ús de la llengua materna dels alumnes per ensenyar anglès. El propòsit d’aquest estudi és analitzar les funcions de la primera llengua en l’ensenyament de l’anglès com a llengua estrangera a classes de parvulari, i descobrir les opinions que tenen els mestres respecte a aquest tema. L’estudi inclou dades recollides a partir d’observacions a classes d’anglès de parvulari, utilitzant una graella d’observació, i a partir d’una entrevista feta a la mestra d’anglès de la mateixa escola. Els resultats mostren que la mestra utilitza la llengua materna majoritàriament per disciplina i control, i que defensa maximitzar la llengua estrangera i utilitzar la llengua materna quan sigui necessari.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent123 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherLlengua segona -- Adquisicióes
dc.subject.otherAnglès -- Educació infantiles
dc.subject.otherPràctiques pedagògiqueses
dc.titleThe use of L1 in teaching in EFL preschool classes: a case studyes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint