Mostra el registre parcial de l'element
The effectiveness of TPR storytelling methodology in EFL for very young learners
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Fernández Sardà, Elisabet | |
dc.date.accessioned | 2021-01-08T13:14:23Z | |
dc.date.available | 2021-01-08T13:14:23Z | |
dc.date.created | 2020 | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/6406 | |
dc.description | Curs 2019-2020 | es |
dc.description.abstract | The main aims of this study are to describe and analyze TPRS methodology, to identify the aspects implicated in comprehensible input for very young learners and to know the researcher’s point of view regarding the topic. The research is developed by comparing the theoretical information with the data collected from the answers given in interviews with teachers and professors. In this way, the results of interviews are presented, analyzed and later discussed according to the authors statements. Finally, the conclusions of the research are presented in order clarify the main question. | es |
dc.description.abstract | Els principals objectius d’aquest estudi són descriure i analitzar la metodologia TPRS, identificar els aspectes implicats en l’input comprensible per a infants molt joves i saber quin és el punt de vista dels investigadors pel que fa al tema. La investigació es desenvolupa contrastant la informació teòrica amb les dades recollides a través de les respostes dels mestres i professors durant les entrevistes. D’aquesta manera, els resultats de les entrevistes es presenten, s’analitzen i es discuteixen posteriorment d’acord amb les declaracions dels autors. Finalment, es presenten les conclusions de la investigació per tal d’aclarir la qüestió principal. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 86 p. | es |
dc.language.iso | eng | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Pràctiques pedagògiques | es |
dc.subject.other | Narració de contes -- Educació infantil | es |
dc.subject.other | Llengua segona -- Adquisició | es |
dc.subject.other | Anglès en l'ensenyament | es |
dc.title | The effectiveness of TPR storytelling methodology in EFL for very young learners | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |