Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorFernández Sardà, Elisabet
dc.date.accessioned2021-01-08T13:14:23Z
dc.date.available2021-01-08T13:14:23Z
dc.date.created2020
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6406
dc.descriptionCurs 2019-2020es
dc.description.abstractThe main aims of this study are to describe and analyze TPRS methodology, to identify the aspects implicated in comprehensible input for very young learners and to know the researcher’s point of view regarding the topic. The research is developed by comparing the theoretical information with the data collected from the answers given in interviews with teachers and professors. In this way, the results of interviews are presented, analyzed and later discussed according to the authors statements. Finally, the conclusions of the research are presented in order clarify the main question.es
dc.description.abstractEls principals objectius d’aquest estudi són descriure i analitzar la metodologia TPRS, identificar els aspectes implicats en l’input comprensible per a infants molt joves i saber quin és el punt de vista dels investigadors pel que fa al tema. La investigació es desenvolupa contrastant la informació teòrica amb les dades recollides a través de les respostes dels mestres i professors durant les entrevistes. D’aquesta manera, els resultats de les entrevistes es presenten, s’analitzen i es discuteixen posteriorment d’acord amb les declaracions dels autors. Finalment, es presenten les conclusions de la investigació per tal d’aclarir la qüestió principal.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent86 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherPràctiques pedagògiqueses
dc.subject.otherNarració de contes -- Educació infantiles
dc.subject.otherLlengua segona -- Adquisicióes
dc.subject.otherAnglès en l'ensenyamentes
dc.titleThe effectiveness of TPR storytelling methodology in EFL for very young learnerses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint