Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorPozo Fuentes, Paula
dc.date.accessioned2021-01-08T13:58:19Z
dc.date.available2021-01-08T13:58:19Z
dc.date.created2020-05
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6409
dc.descriptionCurs 2019-2020es
dc.description.abstractThis research is a reflection about CLIL methodology. It is focused on the use of this methodology to improve pronunciation skills, and, more specifically, how it is perceived by teachers. The objectives of this research are to know basic pronunciation skills, to find out CLIL methodology, to be conscious of teachers’ opinion about the utility of this methodology to improve children's pronunciation skills and to determine advantages and disadvantages on pronunciation using CLIL methodology. The tools used for the research are a survey and personal interviews with teachers who use this methodology. All this is focused on oral competences.es
dc.description.abstractAquesta investigació és una reflexió sobre la metodologia CLIL. Es centra en l'ús d’aquesta metodologia per millorar les habilitats de pronunciació, i, més específicament, com és percebut pels/les mestres. Els objectius d'aquesta investigació són conèixer les habilitats bàsiques de pronunciació, conèixer la metodologia CLIL, ser conscients de l'opinió del professorat sobre la utilitat d’aquesta metodologia per millorar les habilitats de pronunciació dels nens i nenes i determinar els avantatges i els desavantatges de la pronunciació mitjançant la metodologia CLIL. Les eines utilitzades per la investigació són una enquesta i entrevistes personals amb professors/es que utilitzen aquesta metodologia. Tot això està centrat en les competències orals.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent25 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherLlengua segona -- Adquisicióes
dc.subject.otherAnglès en l'ensenyamentes
dc.subject.otherPràctiques pedagògiqueses
dc.subject.otherComunicació oral -- Educació primàriaes
dc.titleImproving pronunciation on primary education through CLIL methodology: teacher's perceptiones
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir