Mostrar el registro sencillo del ítem
Improving pronunciation on primary education through CLIL methodology: teacher's perception
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Pozo Fuentes, Paula | |
dc.date.accessioned | 2021-01-08T13:58:19Z | |
dc.date.available | 2021-01-08T13:58:19Z | |
dc.date.created | 2020-05 | |
dc.date.issued | 2020-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/6409 | |
dc.description | Curs 2019-2020 | es |
dc.description.abstract | This research is a reflection about CLIL methodology. It is focused on the use of this methodology to improve pronunciation skills, and, more specifically, how it is perceived by teachers. The objectives of this research are to know basic pronunciation skills, to find out CLIL methodology, to be conscious of teachers’ opinion about the utility of this methodology to improve children's pronunciation skills and to determine advantages and disadvantages on pronunciation using CLIL methodology. The tools used for the research are a survey and personal interviews with teachers who use this methodology. All this is focused on oral competences. | es |
dc.description.abstract | Aquesta investigació és una reflexió sobre la metodologia CLIL. Es centra en l'ús d’aquesta metodologia per millorar les habilitats de pronunciació, i, més específicament, com és percebut pels/les mestres. Els objectius d'aquesta investigació són conèixer les habilitats bàsiques de pronunciació, conèixer la metodologia CLIL, ser conscients de l'opinió del professorat sobre la utilitat d’aquesta metodologia per millorar les habilitats de pronunciació dels nens i nenes i determinar els avantatges i els desavantatges de la pronunciació mitjançant la metodologia CLIL. Les eines utilitzades per la investigació són una enquesta i entrevistes personals amb professors/es que utilitzen aquesta metodologia. Tot això està centrat en les competències orals. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 25 p. | es |
dc.language.iso | eng | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Llengua segona -- Adquisició | es |
dc.subject.other | Anglès en l'ensenyament | es |
dc.subject.other | Pràctiques pedagògiques | es |
dc.subject.other | Comunicació oral -- Educació primària | es |
dc.title | Improving pronunciation on primary education through CLIL methodology: teacher's perception | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |