dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Merino Pavón, Cristina | |
dc.date.accessioned | 2021-01-13T08:43:50Z | |
dc.date.available | 2021-01-13T08:43:50Z | |
dc.date.created | 2020-05 | |
dc.date.issued | 2020-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/6438 | |
dc.description | Curs 2019-2020 | es |
dc.description.abstract | Aquest Treball Final de Grau pretén avaluar quin paper té la dansa en la construcció de la personalitat dels infants en edat escolar. Per fer-ho, s’ha portat a terme una recerca a partir de qüestionaris i dirigits a persones vinculades a la dansa, professors, ballarins i ballarines, coreògrafs, etc.
Les conclusions apunten a que probablement la dansa pugui tenir un paper molt interessant en la construcció de la personalitat dels infants en edat escolar. | es |
dc.description.abstract | This Final Grade Paper aims to assess what role dance plays in building the personality of school-age children. To do this, research has been carried out on the basis of questionnaires and aimed at people involved in dance, teachers, dancers, choreographers, etc.
The findings suggest that dance can probably play a very interesting role in building the personality of school-age children. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 77 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Personalitat en els infants | es |
dc.subject.other | Dansa -- Aspectes psicològics | es |
dc.subject.other | Pràctiques pedagògiques -- Educació infantil | es |
dc.title | El paper de la dansa en la construcció de la personalitat dels infants en edat escolar | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |