Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorMoreno i Telesforo, Marc
dc.date.accessioned2021-01-13T09:15:52Z
dc.date.available2021-01-13T09:15:52Z
dc.date.created2020-05-15
dc.date.issued2020-05-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6441
dc.descriptionCurs 2019-2020es
dc.description.abstractAcabant el grau de Mestre d’Educació Infantil, aquest Treball de Final de Grau consisteix en la creació d'una organització d'aula de referència per a un grup d'infants de P5. A partir de la recerca bibliogràfica i l'entrevista a dues mestres d'Educació Infantil, amb una gran experiència, he obtingut les bases per crear el cos central del treball, en aquest cas l’organització d’aula i la seva posada en pràctica. Una vegada creada l’organització ha tingut lloc el desenvolupament pràctic a partir de la creació d’una maqueta d’aula, on podrem veure l’evolució durant el procés de desenvolupament de la proposta i el posterior resultat final i anàlisi d’aquest. Finalment, unes conclusions sobre el procés d'elaboració del treball i una valoració dels coneixements i les eines adquirides durant tot aquest procés, així com de la consecució o no dels objectius establerts a l'inici, tanquen la meva recerca.es
dc.description.abstractConcluding the Early Childhood Education and Care Teaching Degree, this final project degree consists on the design and layout of a reference preschool classroom for a group of 5-years-old children. Basing the study on theoretical research and the knowledge obtained by interviewing two early childhood education teachers, with a long and deep experience, I have obtained the bases to create the central part of the work, in this case the classroom organization and its implementation. Once created the organization has taken place the practical development from the construction of a classroom model, where we can see the evolution during the development process of the proposal and the subsequent result and analysis. To conclude, I have made an assessment according to the preparation process, the acquired tools and knowledge and finally I assessed whether the initial objectives -established at the beginning of my resarch - were achieved or not.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent84 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherEquipaments escolarses
dc.subject.otherAules -- Educació infantiles
dc.titleL'espai, un factor clau en el desenvolupament dels infants: la creació d'una maqueta d'un espai escolar a partir de la recercaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint