L'aprenentatge de l'estadística al parvulari
Author
Other authors
Publication date
2020-05Abstract
Aquest treball és una investigació educativa per analitzar com treballen
l'estadística les mestres de parvulari, és a dir, per analitzar quines estratègies
metodològiques i materials usen i quin tipus activitats proposen. Les dades es
varen recollir a través d'un qüestionari online. Els resultats mostren que la part
més important per a les mestres i en la que fan més èmfasi és en la representació
de dades que forma part de l'anàlisi de dades, mentre que d'altres parts de la
realització d'una estadística ni tant sols les esmenten.
This work is an educational research to find out how kindergarten teachers work
on statistics in their classes, that is, to analyze what methodological and material
strategies they use and what kind of activities they propose. Data were collected
through an online questionnaire. The results show that the most important part
for teachers and the one they emphasize the most is in the representation of data
that is part of the data analysis, while other parts of the carrying out of a statistic
do not even mention them.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Estadística -- Educació infantil
Pràctiques pedagògiques
Pages
63 p.
Note
Curs 2019-2020
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca