Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorCosta Domenech, Mireia
dc.date.accessioned2021-01-13T10:28:17Z
dc.date.available2021-01-13T10:28:17Z
dc.date.created2020-01
dc.date.issued2020-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6444
dc.descriptionCurs 2019-2020es
dc.description.abstractEl present treball final de grau en mestre d’educació infantil té com a objectiu principal analitzar la coordinació entre dues escoles, una d’educació especial i una d’ordinària, en el procés d’un infant que porta a terme escolarització compartida i, com d’aquesta manera, el seu desenvolupament millora. La mostra la conforma un infant de vuit anys que actualment cursa primer de primària en una escola pública però que tot el procés d’aquesta modalitat compartida es va iniciar a l’etapa d’educació infantil. Per poder realitzar aquesta investigació s’ha dut a terme un estudi de cas únic a través de registres d’observació i entrevistes a les tutores d’aula, els directors d’ambdós centres i a la família de l’alumne. Els resultats obtinguts doncs, mostren el grau de coordinació entre tots els professionals perquè l’alumne tingui un desenvolupament integral.es
dc.description.abstractThe present work is to analyze the coordination between two schools, one special and one primary, in the process of a child conducting shared schooling and, as in this way, its development improves. The sample is made up of an eight-year-old boy who is currently attending primary school in a public school, but the whole process of this shared modality started in kindergarten. In order to carry out this research, a single case study was performed through observation records and interviews with the classroom tutors, the principals of both centers and the student's family. The results thus show the degree of coordination between all the professionals so that the student has a full development.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent53 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherPràctiques pedagògiques -- Educació infantiles
dc.subject.otherEducació especiales
dc.titleSinergia entre una escola d'educació especial i una escola d'educació infantil i primària en el desenvolupament d'un infant amb Necessitats Educatives Especialses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint