Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorMuñoz Alba, Cristina
dc.date.accessioned2021-01-13T11:38:34Z
dc.date.available2021-01-13T11:38:34Z
dc.date.created2020-05
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6448
dc.descriptionCurs 2019-2020es
dc.description.abstractReading is considered one of the most important skills in the process of learning a second language because it exposes students to a wide range of vocabulary and grammar. This study aims at exploring how reading approaches promote the improvement of students' understanding and learning in EFL classrooms. To do so, a theoretical research was done in order to know the main characteristics of five reading approaches: Extensive Reading, Intensive Reading, Reading While Listening, Repeated Reading and Narrow Reading. Additionally, four graded readers from Young Eli Readers publisher were analysed with the purpose of knowing how the activities proposed at the end of the book encourage reading among young learners. The results showed that most of the activities are focused on EFL and do not require reading the book to be solved. For this reason, some alternative activities were proposed in order to promote reading.es
dc.description.abstractLa lectura es considera una de les habilitats més importants en el procés d’aprenentatge d’una segona llengua perquè exposa als estudiants a un ampli ventall de vocabulari i gramàtica. Aquest estudi té com a objectiu explorar com els enfocaments de lectura afavoreixen la millora de la comprensió i l’aprenentatge dels estudiants a les aules d’aprenents d’anglès com a llengua estrangera. Per fer-ho, es va fer una recerca teòrica per conèixer les principals característiques de cinc enfocaments de lectura: Extensive Reading, Intensive Reading, Reading While Listening, Repeated Reading i Narrow Reading. A més, es van analitzar quatre Graded Readers de l'editorial Young Eli Readers amb l'objectiu de conèixer com les activitats proposades al final del llibre fomenten la lectura entre els joves estudiants. Els resultats van mostrar que la majoria de les activitats estan enfocades a l'EFL i no requereixen la lectura del llibre per resoldre-les. Per aquest motiu, es van proposar algunes activitats alternatives per fomentar la lectura.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent30 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherLlengua segona -- Adquisicióes
dc.subject.otherInfants -- Llibres i lecturaes
dc.subject.otherPràctiques pedagògiques -- Educació infantiles
dc.titleExploring how reading approaches foster children's comprehension and language learning in an EFL classes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix