Mostrar el registro sencillo del ítem
The design and use of multilevel teaching activities in a mixed-ability class in Year 4 in a Birmingham Primary School
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Burgos Melero, Judith | |
dc.date.accessioned | 2021-01-13T11:47:54Z | |
dc.date.available | 2021-01-13T11:47:54Z | |
dc.date.created | 2020-05 | |
dc.date.issued | 2020-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/6449 | |
dc.description | Curs 2019-2020 | es |
dc.description.abstract | In the schools of the United Kingdom there is a long tradition of applying homogeneous ability grouping, and to match the different ability levels of children, multilevel activities are delivered. This, however, has changed over the years, and there may be new changes coming soon. This article explores the reasons why multilevel activities have been used in the classrooms and how they have been planned by the teachers. In order to achieve this, the characteristics of different types of ability grouping and the influence of the context are analysed. This information is complemented with classroom observations and interviews with Year 4 teachers and the deputy head teacher of Ladypool School, in Birmingham. | es |
dc.description.abstract | A les escoles del Regne Unit hi ha una llarga tradició en l’ús d’agrupaments per habilitat homogenis, i per tal de respondre als diferents nivells d’habilitat dels infants, es lliuren activitats multinivell. Això, però, ha canviat al llarg dels anys, i possiblement també hi hagi canvis aviat. Aquest article estudia les raons per les quals s’utilitzen activitats multinivell a les aules i com les i els mestres planifiquen aquestes activitats. Per tal d’aconseguir-ho, s’han analitzat les característiques de diferents tipus d’agrupaments per habilitats així com la influència que pot tenir el context. Tota aquesta informació és complementada amb observacions a l’aula i entrevistes a les mestres de 4t curs i la subdirectora de l’escola Ladypool, a Birmingham. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 29 p. | es |
dc.language.iso | eng | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Educació inclusiva | es |
dc.subject.other | Rendiment escolar | es |
dc.title | The design and use of multilevel teaching activities in a mixed-ability class in Year 4 in a Birmingham Primary School | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |