Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorBurgos Melero, Judith
dc.date.accessioned2021-01-13T11:47:54Z
dc.date.available2021-01-13T11:47:54Z
dc.date.created2020-05
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6449
dc.descriptionCurs 2019-2020es
dc.description.abstractIn the schools of the United Kingdom there is a long tradition of applying homogeneous ability grouping, and to match the different ability levels of children, multilevel activities are delivered. This, however, has changed over the years, and there may be new changes coming soon. This article explores the reasons why multilevel activities have been used in the classrooms and how they have been planned by the teachers. In order to achieve this, the characteristics of different types of ability grouping and the influence of the context are analysed. This information is complemented with classroom observations and interviews with Year 4 teachers and the deputy head teacher of Ladypool School, in Birmingham.es
dc.description.abstractA les escoles del Regne Unit hi ha una llarga tradició en l’ús d’agrupaments per habilitat homogenis, i per tal de respondre als diferents nivells d’habilitat dels infants, es lliuren activitats multinivell. Això, però, ha canviat al llarg dels anys, i possiblement també hi hagi canvis aviat. Aquest article estudia les raons per les quals s’utilitzen activitats multinivell a les aules i com les i els mestres planifiquen aquestes activitats. Per tal d’aconseguir-ho, s’han analitzat les característiques de diferents tipus d’agrupaments per habilitats així com la influència que pot tenir el context. Tota aquesta informació és complementada amb observacions a l’aula i entrevistes a les mestres de 4t curs i la subdirectora de l’escola Ladypool, a Birmingham.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent29 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.subject.otherRendiment escolares
dc.titleThe design and use of multilevel teaching activities in a mixed-ability class in Year 4 in a Birmingham Primary Schooles
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix