Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster en Educació Inclusiva
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorOller Enroth, Yaiza
dc.date.accessioned2021-01-21T16:58:36Z
dc.date.available2021-01-21T16:58:36Z
dc.date.created2020-02-27
dc.date.issued2020-02-27
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6486
dc.descriptionCurs 2019-2020es
dc.description.abstractMoltes vegades quan parlem d’inclusió, ens centrem únicament en els infants, oblidant que les famílies són agents fonamentals i per tant, han de poder ser incloses en la comunitat escolar. Les famílies tenen un paper clau en el procés educatiu i partint d’aquesta base, la comunicació i el treball en equip entre famílies i escoles és fonamental per oferir als infants les millors condicions possibles de desenvolupament. Cal partir de la base, doncs, que si bé cada persona és diferent, cada família, formada per un conjunt de persones també ho serà però així i tot, totes mereixen ser reconegudes i escoltades independentment de les seves característiques. Arran d’observar i participar en diferents escoles de Finlàndia i de Catalunya i d’adonar-me de les diferències en el tracte amb les famílies, decideixo realitzar aquest Treball Final de Màster (TFM), basat en un estudi de casos al voltant de les relacions entre docents i famílies des d’una perspectiva inclusiva a diferents escoles de Finlàndia per sobretot analitzar, quins són els trets característics i a què es deuen, considerant l’opinió de diferents professionals del país com mestres d’educació infantil i mestres d’educació inclusiva i escoltant principalment a les famílies com a principals referents d’aquest treball. Els tres centres d’educació infantil analitzats (centrant-me principalment en l’etapa de 0-6 anys), tenen característiques diferents per tal de veure diferents perfils d’escoles i com aborden aquestes la inclusió de les famílies, per exemple, s’analitzarà un centre públic proper a la capital amb un percentatge molt elevat d’immigració, un centre privat dins la capital amb infants provinents també de famílies amb contextos culturals diferents però amb un nivell socioeconòmic més alt i per últim, una escola situada en una població rural en la qual la immigració gairebé no està present. S’aprofitarà aquesta característica per analitzar com es construeixen relacions sòlides entre escoles i famílies provinents de cultures i contextos diferents.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent195 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.subject.otherFamília i escolaes
dc.subject.otherConvivència escolares
dc.titleRelacions entre docents i famílies a tres escoles infantils de Finlàndia des d'una perspectiva inclusivaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionDirector/a: Collet Sabé, Jordi
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint