Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorXicola Guerrero, Helena
dc.date.accessioned2021-01-22T12:07:24Z
dc.date.available2021-01-22T12:07:24Z
dc.date.created2020-06
dc.date.issued2020-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6489
dc.descriptionCurs 2019-2020es
dc.description.abstractLearning and acquiring a foreign language has been getting more attention during the past years since it is seen as a necessity in people’s personal and professional lives. What most people do not acknowledge is that foreign language anxiety (FLA) might have an effect on learners acquiring a foreign language, making it really difficult for them to attain a proficiency level. Thus, this paper focused on FLA and how a blend of teaching styles could help diminish this one. This study collected data from a group of students from a public high school in Catalonia. Even though the results were not statistically significant, the findings of this study seem to indicate that the Facilitator/Expert/Personal Model cluster of teaching styles helps students reduce their FLA levels in the classroom.es
dc.description.abstractL'aprenentatge i adquisició d'una llengua estrangera és cada vegada més popular, ja que és vist com una necessitat per la vida tant professional com personal de la gent. El que molta gent no sap, és que l'ansietat a l'hora d'aprendre una llengua estrangera afecta a l'aprenentatge d'aquesta, la qual cosa fa molt difícil que l'estudiant pugui adquirir un bon nivell de la llengua. Per tant, aquest assaig s’ha centrat en l'ansietat a l'hora d'aprendre una llengua estrangera i com una barreja d’estils d’impartir classe poden ajudar a reduir aquesta. Per dur a terme aquest estudi es van recollir dades d’un grup d’estudiants d’un institut públic de Catalunya. Tot i que els resultats no són estadísticament significatius, semblen demostrar que la barreja d’estils Facilitator/ Expert/Personal Model ajuda a reduir els nivells d’ansietat dels estudiants dins de l’aula.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent30 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherLlengua segona -- Adquisicióes
dc.subject.otherAnsietates
dc.titleThe effects of teaching style on foreign language anxiety: a case studyes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionDirector/a: Vallbona, Anna
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Ficheros en el ítem

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir