Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorGómez Rey, Sandra
dc.date.accessioned2021-01-22T13:04:12Z
dc.date.available2021-01-22T13:04:12Z
dc.date.created2020-06-05
dc.date.issued2020-06-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6491
dc.descriptionCurs 2019-2020es
dc.description.abstractL’escassa motivació de molts alumnes en l’aprenentatge de la llengua i la poca curiositat que els desperta la literatura, en contextos de centres d’alta i màxima complexitat, és el motiu d’estudi principal d’aquest treball. Sobre això i, des d’una perspectiva crítica al voltant de la migrada presència del vessant creatiu de l’expressió escrita en el programa araESCRIC, que impulsa el Departament d’Ensenyament, de la Generalitat de Catalunya, com a fil conductor, el treball es pregunta si uns models d’ensenyament per al desenvolupament de la competència aprendre a aprendre (activitat metalingüística) i la didàctica de la llengua i la literatura que posin la creativitat i els sentiments, els pensaments i la consciència emocional de l’alumne al centre de l’experiència d’aprenentatge podrien fer augmentar la motivació i contribuir amb èxit al desenvolupament de la competència comunicativa lingüística. Situar la veu i la creativitat dels alumnes com l’eix vertebrador de tots els aprenentatges podria impulsar la competència comunicativa lingüística que el Pla per a la reducció del fracàs escolar (2012-2018) considera clau.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent20 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherCreativitat en els joveses
dc.subject.otherEnsenyament creatiu -- Educació secundàriaes
dc.subject.otherLlenguatge i llengües -- Ensenyamentes
dc.titleEl poder de les subjectivitats creatives i emocionals dels alumnes en la didàctica de la llengua i la literatura a l’ESOes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionDirector/a: Güell i Devesa, Mia
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Ficheros en el ítem

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir