Mostra el registre parcial de l'element
Gamificació, una eina educativa basada en jocs per potenciar l'ànima de superació personal i la motivació de l'alumnat en educació física
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | |
dc.contributor.author | Mata Olivé, Roger | |
dc.date.accessioned | 2021-01-27T19:07:59Z | |
dc.date.available | 2021-01-27T19:07:59Z | |
dc.date.created | 2020-06-03 | |
dc.date.issued | 2020-06-03 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/6514 | |
dc.description | Curs 2019-2020 | es |
dc.description.abstract | El següent treball pretén analitzar i comparar el potencial de metodologies innovadores com la gamificació vers les que són de caràcter tradicional. El fet és que davant els canvis constants de la societat moderna i les seves exigències, cal adaptar el procés d’ensenyament – aprenentatge a les necessitats dels alumnes tot donant significativitat als continguts perquè hi hagi una transferència d’aquests al context social. Per fer-ho, és important determinar si hi ha estratègies que poden potenciar la motivació dels estudiants i el compromís d’aquest vers l’aprenentatge per facilitar el treball de certes competències bàsiques com les relacions socials a l’aula i la gestió de les emocions. Així doncs, la investigació es desenvoluparà amb l’objectiu de cercar els efectes d’implicar la gamificació en alumnes. D’aquesta manera, podrem determinar els beneficis i inconvenients d’aplicar metodologies didàctiques innovadores en el context educatiu. | es |
dc.description.abstract | The following thesis aims to analyse and compare the potential of innovative methodologies such as gamification with those of a traditional nature. The fact is that with the constant changes of modern society and its demands, it is necessary to adapt the teaching-learning process to the needs of the students while providing the content with meaning so that there is a transfer of these to the social context. To implement this, it is important to determine if there are strategies that can enhance the students’ motivation and commitment to learning to facilitate the work of certain basic skills such as social relationships in the classroom and the management of emotions. Therefore, the research will be developed with the aim of looking for the effects of gamification among students. By doing this, we will be able to determine the benefits and disadvantages of applying innovative teaching methodologies within the educational context. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 109 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Ludificació -- Educació secundària | es |
dc.subject.other | Educació física | es |
dc.subject.other | Motivació (Psicologia) | es |
dc.title | Gamificació, una eina educativa basada en jocs per potenciar l'ànima de superació personal i la motivació de l'alumnat en educació física | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | es |
dc.description.version | Director/a: Flores Aguilar, Gonzalo | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |