Mostrar el registro sencillo del ítem
El pati com a espai educatiu en Educació Infantil
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Ordóñez Martínez, Marta | |
dc.date.accessioned | 2021-06-29T16:20:42Z | |
dc.date.available | 2021-06-29T16:20:42Z | |
dc.date.created | 2021-05-14 | |
dc.date.issued | 2021-05-14 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/6655 | |
dc.description | Curs 2020-2021 | es |
dc.description.abstract | Els espais exteriors són un agent educatiu més de les escoles i com a tals, se'ls hi ha de donar la importància educativa i didàctica que tenen. Per aquest motiu, al llarg d'aquest treball s'ofereix una nova visió als patis escolars d'Educació Infantil, deixant en evidència com aquests són d'importants pel desenvolupament i aprenentatge dels infants, i als quals se'ls hi ha de donar la mateixa rellevància que la resta d'espais escolars. Després d'aprofundir en el marc conceptual i teòric dels patis com a espais exteriors d'aprenentatge, aquest projecte ofereix una visió real sobre un pati d'una escola d'Educació Infantil. A més, també s'ha realitzat una maqueta com a proposta d'innovació i millora d'aquest espai de pati, des de la teoria, unes observacions diàries i la mirada dels infants. | es |
dc.description.abstract | Outdoor spaces are another educational agent of schools and as such, they must be given the educational and didactic importance they have. For this reason, throughout this project, a new vision is offered to the schoolyards of Nursery School, leaving in evidence how these are important for the development and learning of the children, and to whom they have to be given the same relevance as the rest of the school spaces. After delving into the conceptual and theoretical framework of playgrounds as outdoor learning spaces, this project offers a real insight into a playground of an Early Childhood Education school. In addition, a model has also been made as a proposal for innovation and improvement of this playground space, based on theory, daily observations and the gaze of children. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 53 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Patis escolars | es |
dc.subject.other | Educació infantil | es |
dc.title | El pati com a espai educatiu en Educació Infantil | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |